PROVEN - מוצרי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות, המיועדים לטיפולי מניקור ופדיקור⭐ חדשני ⭐ איכותי ⭐מתקדם ⭐מוכח קלינית ⭐באישור משרד הבריאות
2022-05-03T08:38:03+03:00

התפתחות פטריה בציפורן היא תופעה שקשה לפספס, במיוחד בשלבים המתקדמים של התהליך. ועדיין, חשוב לשים לב גם לסימנים הראשונים שיכולים להעיד על התפתחות זיהום שנכנס דרך סדקים בציפורן או חתכים בעור. ההבנה איך נראית פטריה בציפורן, כמו גם היכרות עם הסימפטומים, יכולות לעזור לכם לקבל ייעוץ בהקדם ולקבל טיפול מתאים ובזמן, כדוגמת הערכה לטיפול בפטרת הציפורניים, שעושה את העבודה ביסודיות וביעילות.

זיהום פטרייתי בציפורניים מתרחש באזורים חמים, לחים וחשוכים, האופייניים לשימוש ממושך בנעליים סגורות, כמו גם במהלך שהות בבריכות או מקלחות ציבוריות. הפטריות הן אורגניזמים זעירים שניתן לראות רק דרך מיקרוסקופ, והן מתחלקות לכמה סוגים, כל אחד עלול לגרום לזיהום שונה ובאזור אחר של הציפורן או העור.

פטריה בציפורן יכולה להתפתח גם בציפורני כף היד ויחד עם זאת, היא נפוצה יותר באזור כף הרגל, בגלל הסיבות המתוארות מעלה, כולל החיכוך בין הרגל לנעל/לגרב שעלול להגדיל את הרגישות של האזור לזיהום.

 איך נראית פטריה בציפורן?

הזיהום הפטרייתי מתחיל בקטן ופורץ בגדול וזה אומר, שבזמן קצר הוא יכול להתפשט, להתרחב ולהשפיע על הנראות של הציפורן עצמה ועל כף הרגל כולה.

     ציפורן עבה מהרגיל ואף מעוותת.

     ציפורניים שנשברות בקלות.

     כאשר צבע הציפורן דוהה ואף הופך לצהוב- חום, או מאופיין בגוונים כהים המעידים על לכלוך המצטבר מתחת לציפורן.

     לפעמים זה מתחיל עם הופעת נקודה לבנה על הציפורן, שגדלה ומתפשטת בהמשך.

     היפרדות של הציפורן עצמה ממיטת הציפורן.

     ריח לא נעים.

     גרד.

     כאבים באזור.

מכיוון שאצבעות הרגליים לרוב חמות ולחות, הן משמשות קרקע פורייה לצמיחת פטריות. סוגים שונים של פטריות משפיעים על חלקים שונים של הציפורן וללא טיפול, הזיהום עלול להתפשט גם לציפורניים אחרות ובאזורים נוספים על פני העור.

 איך מטפלים בפטרת?

אחת הדרכים היעילות והמוכחות להתמודד בצורה טובה היא באמצעות השימוש בנוזל הטיפולי של PROVEN , שבנוסף ליעילותו הטיפולית המוכחת, גם יחזיר לציפורניים שלכם את המראה הטבעי והבריא. התכשיר מכיל שמנים אתריים עם רכיבים אנטי בקטריאליים, תמציות צמחים טיפוליות להשגת איזון משטח הציפורן, ורכיבים פרא - רפואיים המסוגלים לשקם גם את הציפורניים הבעייתיות ביותר .

כעת ניתן לרכוש ערכה לטיפול בפטרת ציפורניים, הכוללת בנוסף לנוזל הטיפולי לפטרת ואקזמת כף הרגל גם פצירה לשיוף ואביזרים נוספים שיכולים לסייע בהכנה לטיפול ובמהלכו.

 
  בנוסף, במידה והטיפול לא עזר, ולא נראה שיפור במשך 30 יום, כספם כולו יוחזר.  

 

שווה לנסות! למידע נוסף ורכישת הערכה לחצו כאן