• About us
  • Contact us
2022-05-03T08:46:40+03:00

הסימן הראשון לעקבים סדוקים הוא עור יבש ועבה, במיוחד בחלק האחורי. הגורמים לכך יכולים להיות: עמידה על כפות הרגליים לאורך זמן, רחצה ממושכת במים חמים, נעלים שאינן מתאימות או שלא מאפשרות תמיכה לכף הרגל, טמפרטורות נמוכות, היעדר לחות באוויר או מצבים רפואיים כדוגמת רמת סוכר גבוהה בדם, מחסור בוויטמינים, זיהום פטרייתי, השמנת יתר, הריון והזדקנות. 

מהו קרם רגליים מומלץ, ואיך הוא יכול לעזור?

אחד הפתרונות למניעה וטיפול במצב של עקבים סדוקים ויבשים הוא שימוש בקרם רגליים מומלץ, כדוגמת קרם הרגליים הטיפולי השייך למותג הפרימיום החדש PROVEN. זהו קרם רגליים טיפולי ליובש וסדקים, השייך לקולקציית מוצרי קוסמטיקה מקצועיים, המרכיבים את הסדרה. הקרם בעל נוסחה ייחודית המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת ומועשרת ברכיבים בוטניים איכותיים: שמן אבוקדו הנחשב סופר פוד לתאי העור, חמאת שיאה, קפאין שמעודד סירקולציה של מחזור הדם, ויטמין A, ויטמין D וויטמין E, נוגדי חמצון ועוד.

קרם רגליים טיפולי ליובש וסדקים של מותג הפרימיום PROVEN

קרם טיפולי לכפות הרגליים נספג במהירות, מטפל בגירויים ובאדמומיות ומעניק רוגע, הקלה ותחושת חיוניות. מומלץ למרוח את קרם הרגליים הטיפולי ליובש וסדקים על כף רגל נקייה ויבשה, ולעסות היטב תוך התמקדות באזור הבעייתי. כאשר מדובר ביובש רציני ועור מאוד סדוק, מומלץ למרוח את הקרם אפילו פעמיים ביום. בעת טיפול פדיקור ברגל, מומלץ למרוח את קרם הרגליים בסיום הטיפול, באזורים הבעייתיים ועד לספיגה מלאה בעור. 

PROVEN - קולקציית מוצרי הדגל

קרם רגליים טיפולי קרם רגליים טיפולי מסדרת PROVEN, כמו גם מוצרי קוסמטיקה מקצועיים נוספים השייכים לקולקציה, מבוססים על 20 שנות ניסיון ויותר של רשת yullia המובילה בישראל, ועל שנים ארוכות של מחקר ופיתוח, שכוללות עבודה של מדענים ומומחים בתחום. 

PROVEN by yullia הוא מותג מוכח קלינית, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, שמביא משב רוח רענן לתחום הטיפוח, האסתטיקה והיופי. 

מוצרי קוסמטיקה אונליין - מבלי לצאת מהבית

ניתן לרכוש את קרם הרגליים הטיפולי, כמו גם מוצרי קוסמטיקה מקצועיים נוספים ישירות מהאתר, בצורה קלה ומאובטחת. כל המוצרים יגיעו ישירות לביתכם או לקליניקה.

השימוש בקרם רגליים טיפולי ליובש וסדקים, יספק לעור הזנה והגנה, במטרה למנוע התפתחות של בעיות עור ברגליים. מותג הטיפוח PROVEN by yullia מציע מוצרי קוסמטיקה אונליין נוספים, מוכחים קלינית, כדוגמת נוזל טיפולי לפטרת ואקזמת כף הרגל - למניעה וטיפול בפטריות, קרם רגליים טיפולי - לריכוך והזנת העור, ומחזק ציפורניים טיפולי - לחיזוק והגנה על הציפורניים.