• About us
  • Contact us
2022-05-03T08:43:06+03:00

כמניעה וטיפול (אלא אם מדובר במצב הדורש התערבות רפואית), מומלץ להשתמש בקרם ידיים כדרך קבע, המיועד לטיפול בעור אדמומי, יבש ומגורה. מריחת קרם ידיים איכותי מספר פעמים ביום, גם לפני שהולכים לישון, יכולה לסייע לעור להתאושש ולהפוך חלק, בריא ונעים יותר. גם לבישת כפפות בזמן שטיפת כלים, או כל פעילות אחרת הכוללת שימוש במים, יכולה גם כן לעזור.

מעל 20 שנות מצוינות וניסיון, במוצר אחד

PROVEN by yullia הוא מותג מוכח קלינית, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, שמביא משב רוח רענן לתחום הטיפוח, האסתטיקה והיופי. כל אחד ממוצרי הקולקציה, כולל קרם  לידיים יבשות מאוד, מבוססים על שנים ארוכות של מחקר ופיתוח, ועל ניסיונם המקצועי של מדענים ומומחים בתחום. זהו ביטוי נוסף ליותר מ-20 שנות ניסיון של yullia - רשת סלוני היופי הנחשבת לרשת מספר 1 בישראל.

Proven - קולקציית מוצרי הדגל

כמענה לדרישת הלקוחות העסקיים והפרטיים, ובמטרה להמשיך להיות חוד החנית של עולם הטיפוח והיופי, הוחלט להשיק קולקציית מוצרים לשימוש ביתי ומקצועי. קרם הידיים הטיפולי מסדרת PROVEN, כמו גם מוצרי הקוסמטיקה המקצועיים הנוספים השייכים לקולקציה, מביאים גם הם לידי ביטוי את הידע והמיומנות של הצוות המקצועי, ומבוססים על ניסיון מוכח בזירת הביוטי, כמו גם את השמירה על חווית שירות ואת האיכות יוצאת הדופן ומעוררת ההשראה של רשת yullia.

אנחנו יודעים שאתם עסוקים, ולכן מציעים לכם לרכוש את קרם הידיים הטיפולי ואת מוצרי הקוסמטיקה המקצועיים הנוספים שלנו ישירות מהאתר, בצורה קלה ומאובטחת. החבילה תגיע לסף דלתכם, ואתם תוכלו ליהנות מקולקציית מוצרי קוסמטיקה מקצועיים בכל רגע ביום.

השימוש בקרם ידיים טיפולי, יספק לעור הגנה והזנה בלחות, ויכול גם לסייע בהבהרת כתמים כהים ובמניעת גוון עור לא אחיד, גם כאשר מדובר בעור יבש מאוד***.


***כל מוצרי המותג PROVEN בעלי תקן ISO ו-GMP, ובאישור משרד הבריאות הישראלי והאגודה הישראלית לסוכרת.